HOME |



Thursday, February 27, 2014

Spring Atmosphere All Around - Pomladno vzdušje vsepovsod




After a really great spring preview with lots of sun, happy faces and positive vibes, I woke up into a rainy rainy morning today. Even though I like rain, I was really enjoying those sunny days. At several occasions I felt like in Copenhagen at the end of April, when everything moves to the streets, cycling becomes very much enjoyable again, and the idea of drinking a coffee or a mango smoothie outside on the sun actually seems amazing. Pastel colors of the shops look even better in the sunlight and you just can't stop smiling.

If I was in Copenhagen and the weather was as it was a few days ago in Paris, I would probably cycle to the lakes, sit in the Cafe 22 and drink a latte while observing people passing by and enjoying the reflection of the sun in the water. Instead I took a walk to Bastille and then continued along the Seine on the way back home from my yoga class. I stopped in the flower shop and bought myself a flower bulb that I now enjoy observing growing. I had one last year too when I wanted Spring to come earlier. It worked, I promise! :)

I have never seen so many French people walking, cycling, running or skating along the Seine. Everyone seemed happy, in love, full of energy. Street artists were at every step of the way, performing and creating a special atmosphere with their music. Oh, beautiful Spring!

I try to create the spring atmosphere even when I wake up into a rainy morning. Nice breakfast makes even rain seem nice at the end ;)
Po res čudovitem pomladnem "predogledu" z veliko sonca, veselih obrazov in pozitivnih vibracij sem se danes zbudila v res deževno jutro. Čeprav imam dež sicer rada, sem teh par sončnih in pomladnih dni res uživala. Večkrat sem se počutila kot v Kopenhagnu konec aprila, ko se vse preseli na ulice, kolesarjenje ponovno postane velik užitek in ko se kava ali mangov smoothie zunaj na soncu zdi najboljša ideja. Pastelne barve trgovin izgledajo še boljše v soju sončnih žarkov in kar ni se mogoče nehati smehljati.

Če bi bila v Kopenhagnu in bi bilo vreme tako, kot par dni nazaj v Parizu, bi najbrž odkolesarila do jezer, se usedla v Cafe 22 in spila latte, obenem pa opazovala mimoidoče ljudi in uživala ob lesketanju sonca v vodi. Namesto tega sem se sprehodila do Bastille in potem nadaljevala ob bregu Sene na poti nazaj domov z joge. Ustavila sem se v cvetličarni in si kupila čebulico rože, ki jo zdaj opazujem, ko se razvija v pravo rožo. Tudi lani sem imela eno, ko sem želela prehiteti pomlad. Delovalo je, obljubim! :)

Nikoli še nisem videla toliko Francozov, ki bi se sprehajali, kolesarili, tekli ali rolali vzdolž Sene. Vsi so se zdeli srečni, zaljubljeni, polni energije. Ulični umetniki so bili na vsakem koraku, s svojimi predstavami in glasbo pa so ustvarili res posebno vzdušje. Oh, čudovita pomlad!

Potrudim se, da si pomladno vzdušje pričaram tudi, kadar se zbudim v deževno jutro. Ob simpatičnem pomladnem zajtrku se še dež zdi simpatičen ;)




2 comments:

  1. Končno prvi znanilci pomladi <3! Tudi jaz sem v teh nekaj "pomladnih" dneh neskončno uživala :). Naj pride čimprej, ta prava, s polno silo!

    xx

    ReplyDelete
  2. Ja, pomlad! Jaz jo tudi komaj čakam!

    ReplyDelete